2046 VI ACa 91/10
W przypadkach szczególnie uzasadnionych Organizator zastrzega sobie po wcześniejszym udokumentowan...
Abonent zobowiązuje się niezwłocznie poinformować [...] Biuro Obsługi Klienta o zagubieniu, kradzieży, zniszczeniu, uszkodzeniu lub utracie w inny sposób karty SIM (§19 ust. 2 Regulaminu) [...] Biuro Obsługi Klienta po przyjęciu tej informacji niezwłocznie blokuje kartę SIM w sposób uniemożliwiający korzystanie z usług świadczonych przez Operatora, nie przerywając naliczania abonamentu (§ 19 ust. 3 Regulaminu). Abonent zobowiązuje się pisemnie potwierdzić - na adres [...] Biura Obsługi Klienta lub faksem - w ciągu najwyżej 3 dni kalendarzowych, wcześniejsze telefoniczne zgłoszenie do [...]Biura Obsługi Klienta informacji o zagubieniu, kradzieży, zniszczeniu, uszkodzeniu lub utracie w inny sposób karty SIM (§ 19 ust. 4 Regulaminu). [...] Biuro Obsługi Klienta potwierdza Abonentowi datę i godzinę otrzymania pisma, o którym mowa w § 19 pkt 4 (§ 19 ust. 5 Regulaminu). Za opłaty wynikające z używania przez osoby trzecie zagubionej, skradzionej lub utraconej w inny sposób karty SIM, do momentu określonego w § 19 pkt 5, wyłączną odpowiedzialność ponosi Abonent (§ 19 ust. 6 Regulaminu)
W przypadkach szczególnie uzasadnionych Organizator zastrzega sobie po wcześniejszym udokumentowan...
Operator zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych ze s...