2848 XVII AmC 3007/10
Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne błędy w opisie lub drobne rozbieżności między zdj...
Jeżeli w trakcie imprezy turystycznej Klient stwierdza wadliwe wykonywanie umowy powinien niezwłocznie zawiadomić o tym wykonawcę usługi oraz organizatora a także współdziałać w celu uniknięcia ewentualnych dalszych szkód. Jeżeli usterka w realizacji umowy nie została naprawiona Klient ma prawo wnieść pisemną reklamację w terminie 7 dni od zakończenia imprezy. Winna ona być złożona w formie pisemnej, w miejscu zawarcia umowy lub przesłana bezpośrednio do siedziby organizatora. Do reklamacji Klient dołącza zgłoszenie wadliwego wykonania umowy w miejscu jego powstania, potwierdzone przez pilota lub rezydenta organizatora, a w przypadku imprez indywidualnych - lokalnego przedstawiciela organizatora
Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne błędy w opisie lub drobne rozbieżności między zdj...
Bank zastrzega sobie prawo odmowy otwarcia rachunku oszczędnościowego bez podania przyczyny.(§ 4 ...