1120 XVII AmC 174/05
[...] nie będzie honorowało tzw.strat moralnych poniesionych przez Klientów w przypadku odwołani...
Klient może zrezygnować z imprezy przed jej rozpoczęciem ze względu na zmianę następujących warunków umowy: ceny w PLN, terminu wylotu, miejscowości pobytu, kategorii zakwaterowania. Rezygnacja z powyższych przyczyn powinna nastąpić w ciągu 3 dni, (lecz nie później niż 2 dni przed wylotem) po otrzymaniu zawiadomienia w formie pisemnej, telefonicznej, faxowej, drogą elektroniczną lub innym dostępnym środkiem komunikacji informującym o zmianie, poprzez wyraźne oświadczenie woli Klienta o rezygnacji wyrażone w formie pisemnej. W przypadku otrzymania w/w zawiadomienia o zmianie warunków umowy na 3 dni lub w krótszym terminie przed rozpoczęciem imprezy, oświadczenie Klienta o rezygnacji powinno nastąpić niezwłocznie w formie pisemnej, jednakże nie później niż w ciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia. Jeżeli[...] nie otrzyma w/w oświadczenia woli w podanym terminie, to automatycznie będzie uważało zmiany warunków umowy za zaakceptowane przez Klienta.
[...] nie będzie honorowało tzw.strat moralnych poniesionych przez Klientów w przypadku odwołani...
Jeżeli Klient zrezygnuje z uczestnictwa w imprezie jednostronnie wypowiadając umowę i powołując...