2692 XVII AmC 2671/10
Reklamacje dotyczące realizacji umowy winny być natychmiast zgłoszone kierownikowi grupy lub pilo...
W przypadku odstąpienia Klienta od udziału w imprezie z przyczyn nie leżąccyh po stronie Organizatora (jak np. odmowa wydania paszportu, brak wizy, brak dokumentów upoważniających do przekroczenia granicy, choroba, sprawy rodzinne, niemożność otrzymania urlopu) Organizator, z zastrzeżeniem pkt 4,6,7 dokonuje następujących potrąceń od osoby, w celu pokrycia kosztów poniesionych przez Organizatora w związku z przygotowaniem imprezy, w wysokości ustalonej w formie ryczałtu: a. na 59 lub więcej dni przed datą wyjazdu potrąca się 10% ceny imprezy, b. w terminie 59-45 dni przed datą wyjazdu potrąca się 20% ceny imprezy, c. w terminie 44-29 dni przed datą wyjazdu potrąca się 50% ceny imprezy, d. w terminie 28-15 dni przed datą wyjazdu potrąca się 80% ceny imprezy, e. w terminie 14-1 dnia przed datą wyjazdu oraz w dniu wyjazdu potrąca się 100% ceny imprezy.
Reklamacje dotyczące realizacji umowy winny być natychmiast zgłoszone kierownikowi grupy lub pilo...
Uczestnik odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone w trakcie trwania imprezy, zarówno przez siebie ...