2836 XVII AmC 3202/10
Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu realizacji Umowy będą rozstrzygane polubownie, a w raz...
W przypadku rezygnacji z przyczyn leżących po stronie Klienta takich jak: odmowa wydania paszportu, nieważność wymaganych dokumentów, niedotrzymanie przez Klienta terminów wpłat, uniemożliwienie przekroczenia granicy przez służby graniczne oraz innych, Klient zobowiązany jest do zapłacenia następujących opłat: a) 10 % ceny imprezy, jeżeli rezygnacja nastąpiła w terminie do 35 dni przed rozpoczęciem imprezy b) 20 % ceny imprezy przy rezygnacji w okresie 34-21 dni przed datą rozpoczęcia imprezy c) 90 % ceny imprezy przy rezygnacji między w okresie krótszym niż 7 dni przed datą rozpoczęcia imprezy
Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu realizacji Umowy będą rozstrzygane polubownie, a w raz...
Klient ma prawo złożenia reklamacji w formie pisemnej do 7 dni po zakończeniu imprezy...