2876 XVII AmC 3568/10
Biuro ogranicza odpowiedzialność za nie wykonanie lub nie należyte wykonanie usług w czasie impr...
Klientowi nie przysługuje zwrot równowartości świadczeń i usług, których nie wykorzystał w trakcie trwania Imprezy z przyczyn leżących po stronie Klienta, w tym w szczególności spóźnienia się na miejsce rozpoczęcia imprezy, lub na miejsce realizacji świadczenia lub usługi, przerwania podróży, skrócenia pobytu, zatrzymania Klienta przez organy graniczne lub celne z przyczyn niezależnych od Organizatora, awarii własnego środka transportu, nieprzestrzegania przepisów celno-wizowych, nie posiadania dokumentów podróżnych o których mowa w Rozdziale II.1., nie dostarczenia w terminie wymaganych dokumentów, w tym odmowy wydania paszportu.
Biuro ogranicza odpowiedzialność za nie wykonanie lub nie należyte wykonanie usług w czasie impr...
W przypadku dokumentów chronionych prawem autorskim, zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o pr...