3864 XVII AmC 5816/11
Za zgłoszony brak dostępu do usług operatora powyżej 24 godzin z winy operatora, nie spowodowany...
Jeżeli klient zrezygnuje z imprezy z przyczyn nieleżących po stronie biura, (…) biuro ma prawo obciążyć klienta kosztami jakie biuro poniesie w związku z rezygnacją klienta z imprezy. Biuro potrąci z ceny imprezy: - opłatę manipulacyjną w wysokości 100 złotych, przy rezygnacji w terminie do 31 dni przed rozpoczęciem imprezy, - 35% ceny imprezy w przypadku rezygnacji w okresie między 30 a 21 dniem przed rozpoczęciem imprezy, - 50% ceny imprezy w przypadku rezygnacji w okresie między 20 a 14 dniem przed rozpoczęciem imprezy, - 70% ceny imprezy w przypadku rezygnacji w okresie między 13 a 4 dniem od rozpoczęcia imprezy, - 95% ceny imprezy w przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 3 dni przed rozpoczęciemimprezy
Za zgłoszony brak dostępu do usług operatora powyżej 24 godzin z winy operatora, nie spowodowany...
Zwrotu wpłaconej przez klienta ceny imprezy po odliczeniu kwot potrąconych zgodnie z punktem 2 § ...