2006-09-28
895 XVII AmC 10/03
Na życzenie Klientów i jeżeli jest to możliwe, istnieje możliwość zmiany rezerwacji, jeśli z...
Jeżeli Klient uczestnik imprezy turystycznej, nie wykorzysta poszczególnych świadczeń ze względu na przedwczesny powrót lub z innych ważnych powodów, TUI dołoży wszelkich starań by uzyskać od danego kooperanta zwrot zaoszczędzonych wydatków. Powyższe zobowiązanie TUI nie dotyczy przypadków, w których świadczenia były jedynie znikome względnie jeżeli przepisy prawne lub zarządzenia urzędowe stoją temu na przeszkodzie. TUI zastrzega sobie prawo do zatrzymania 20% zwróconej sumy jako wyrównanie za dodatkowe starania i poniesione straty
Na życzenie Klientów i jeżeli jest to możliwe, istnieje możliwość zmiany rezerwacji, jeśli z...
Jeżeli klienci zrezygnują z uczestnictwa w imprezie turystycznej lub jeżeli nie rozpoczną imprez...