Obowiązek nr. 9 - interoperacyjność treści cyfrowych

Art. 8 ustawy o prawach konsumenta
Najpóźniej w chwili wyrażenia przez konsumenta woli związania się umową przedsiębiorca ma obowiązek poinformować konsumenta, o ile informacje te nie wynikają już z okoliczności, w sposób jasny i zrozumiały o:
...
9) mających znaczenie interoperacyjnościach treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem.
Obowiązek ten polega na poinformowaniu klienta o skutkach współdziałania dostarczonych treści z innymi, z których on już korzysta (np. programami komputerowymi czy aplikacjami), o skutkach zmian formatu danych które otrzymał w wyniku których treści cyfrowe mogą ulec np. zmianie lub uszkodzeniu lub utarcie części informacji.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco z
informacjami prawnymi, zapraszamy do naszego serwisu ponownie!
Jeżeli podobał Ci się
artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach społecznościowych - poniżej masz
szybkie linki do udostępnień.