Piwo wycofane ze sprzedaży. Powód Cię mocno zaskoczy

Jeśli kupiłeś piwo bezalkoholowe, a mimo wszystko zakręciło Ci się w głowie, to znaczy, że trafiłeś na produkt, który przez błąd na linii produkcyjnej został oznakowany niewłaściwie. Tak naprawdę wypiłeś 5% piwo.

Piwo wycofane ze sprzedaży. Powód Cię mocno zaskoczy
  • Monika Świetlińska
  • /
  • 22 sierpnia 2021

To nie jest piwo bezalkoholowe

- W wyniku błędu na linii produkcyjnej do niektórych butelek zastosowano niewłaściwą etykietę główną, która sugeruje, że jest to produkt bezalkoholowy, podczas gdy zawiera on alkohol w ilości 5,0% obj. Etykieta tylna jest prawidłowa, zawarte na niej informacje wskazują, że jest to produkt z zawartością alkoholu - poinformował 20 sierpnia Główny Inspektor Sanitarny.

Chodzi o piwo Carlsberg Pilsner Premium 500 ml, które jest właśnie wycofywane ze sprzedaży.

Kupiłeś w Biedronce w ostatnich dniach ten napój?

Sprawdź, czy na etykiecie znajduje się ta informacja:LPL03L/215, 30.04.22 wskazane godziny na butelce od 10:05 do 10:27

Jeśli tak, to masz w ręku piwo 5-procentowe, nie bezalkoholowe.

Mrożonki, przeterminowane produkty, brudne lodówki, czyli wakacyjne przekręty restauratorówMrożonki, przeterminowane produkty, brudne lodówki, czyli wakacyjne przekręty restauratorówDorota Kraskowska

- Producent niezwłocznie po otrzymaniu informacji o pomyłce powstałej podczas etykietowania poinformował odbiorcę, który otrzymał błędnie oznakowany produkt tj. Jeronimo Martins Polska S.A. o konieczności zablokowania sprzedaży wadliwego towaru - przekazał GIS.

Kupiłeś to piwo? Możesz je zwrócić

Carlsberg Polska Sp. z o.o. zwrócił się do Jeronimo Martins Polska (Biedronka) o umieszczeniew punktach sprzedaży komunikatów dla konsumentów informujących o zaistniałej sytuacji oraz możliwości zwrotu produktu.

- W przypadku dokonania zakupu produktu ze wskazanej powyżej partii producent prosi o kontakt z infolinią Carlsberg Polska pod numerem telefonu 801 888 333 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) w celu ustalenia wymiany lub zwrotu wadliwego towaru. Konsumenci są również uprawnieni do zwrotu tego produktu w sklepie, w którym dokonali zakupu — brzmiał komunikat Głównego Inspektoratu Sanitarnego.

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami prawnymi, zapraszamy do naszego serwisu ponownie!
Jeżeli podobał Ci się artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach społecznościowych - poniżej masz szybkie linki do udostępnień.

Czy ten artykuł był przydatny?

Newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślemy Ci powiadomienie o najważniejszych tematach. Dla subskrybentów newslettera przygotowujemy specjalne wydarzenia np. webinaria. Nie pożałujesz!