fb

Optymalizujemy Twoją reklamę w Google. Sprawdź jak docierać do większej ilości Klientów

Samo uruchomienie reklamy w wyszukiwarce Google to doskonały pomysł na zwiększenie poziomu zainteresowania prowadzoną przez Ciebie firmą. Ogromny poziom konkurencji oraz zmieniające się oczekiwania potencjalnych Klientów sprawiają jednak, że Twoja kampania w Google musi być na dosłownie mistrzowskim poziomie. Reklama sponsorowana Google Ads oraz pozycjonowanie stron internetowych kryją za sobą elementy, których poprawa znacząco zwiększy efektywność komunikatu eksponowanego w wyszukiwarce. Razem ze specjalistami z agencji AFTERWEB pomożemy Ci w docieraniu do jeszcze większej grupy potencjalnych odbiorców. W kilku prostych krokach. Zobacz!

Optymalizujemy Twoją reklamę w Google. Sprawdź jak docierać do większej ilości Klientów
  • Rafał Stępniewski
  • /
  • 13 grudnia 2022

Wybierz słowa kluczowe, które są w stanie przyciągnąć najwięcej potencjalnych Klientów

Aby pozycjonowanie stron internetowych i kampanie Google Ads rzeczywiście były maksymalnie skuteczne, musisz zadbać o odpowiednie fundamenty. Podstawą marketingu w wyszukiwarce są słowa kluczowe i ich optymalizacja pomoże Ci zwiększyć szansę docierania do Klientów, którzy wykazują potencjalnie największe zainteresowanie Twoją ofertą. Nie musisz jednak wykonywać od nowa analizy. Wystarczy, że pozostawisz w swojej reklamie wyłącznie transakcyjne frazy. Często mają one mniejszy potencjał średniej miesięcznej ilości wyszukiwań, natomiast wygenerowany przez takie hasła ruch bezpośrednio przekłada się na określone przez Ciebie konwersje.

Lokalne pozycjonowanie stron i kampanie Google Ads? Tak, to strzał w dziesiątkę!

Niezwykle istotnym czynnikiem reklamy w wyszukiwarce Google jest także targetowanie Twoich komunikatów. Odpowiednie kierowanie działań marketingowych w sposób naturalny przekłada się na zwiększenie ilości oraz jakości pozyskiwanych leadów. O ile promocja sklepu internetowego może odbywać się na cały kraj, tak zdecydowana większość firm usługowych działa na zawężonym terytorium. Przeważnie jest to województwo, miasto bądź konkretne dzielnice. Skoro Google daje możliwość wdrożenia precyzyjnego targetowania, warto skorzystać z takiego rozwiązania. Możesz zrobić to na dwa sposoby: w pozycjonowaniu poprzez dodanie do fraz kluczowych geolokalizacji oraz w Google Ads przez zawężenie wyświetlania komunikatów z poziomu panelu Ads.

„Lokalna reklama w wyszukiwarce Google to jedna z najbardziej polecanych przez ekspertów form marketingu online. Dzięki zawężeniu targetowania komunikatów promocyjnych masz okazję do wyświetlania kampanii wyłącznie na określonym wcześniej terenie. W ten sposób nie płacisz za reklamę w miejscach, gdzie szansa na pozyskanie potencjalnego Klienta jest najmniejsza.”

Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Zweryfikuj sposób docierania do Klientów. Pomyślałeś nad połączeniem SEO i Ads?

O skuteczności docierania do potencjalnych Klientów w wyszukwiarce Google świadczy również dobór ścieżki promowania własnego przedsiębiorstwa. Jak dobrze wiesz, możesz wykorzystać nie tylko kanał organiczny, ale również i sponsorowany. Co więcej, wielu ekspertów zaleca połączenie obu form reklamy, która nawet kilkukrotnie zwiększa szansę na uzyskanie cennej konwersji online. Jeśli prowadzisz promocję organiczną, sprawdź czy opłacalne będzie dla Ciebie uruchomienie Ads. Zwłaszcza w przypadku, kiedy SEO jeszcze nie gwarantuje Ci obecności w TOP10 na frazach. W przypadku odwrotnej sytuacji, również możesz rozważyć dołączenie drugiego kanału do własnej strategii marketingowej. Pamiętaj, że pozycjonowanie działa długofalowo i jest doskonałym wręcz pomysłem na zwiększenie popularności marki oraz poprawę ogólnego wizerunku brandu.

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami prawnymi, zapraszamy do naszego serwisu ponownie!
Jeżeli podobał Ci się artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach społecznościowych - poniżej masz szybkie linki do udostępnień.

Security Magazine

Czy ten artykuł był przydatny?

Tagi: porady

Digital marketing - trendy na 2023 rok
firma

Digital marketing - trendy na 2023 rok

Początek każdego roku zwykle przynosi ze sobą wiele rozmów o nadchodzących trendach — reguła ta dotyczy właściwie wszystkich branż. Na podobnych zasadach działa marketing internetowy — tym...

Newsletter

Bądźmy w kontakcie! Zapisz się na newsletter, a raz na jakiś czas wyślemy Ci powiadomienie o najważniejszych tematach. Dla subskrybentów newslettera przygotowujemy specjalne wydarzenia np. webinaria. Nie pożałujesz!