Usługi serwisowe w sieci Plus – dla nowych i używanych telefonów
Dwie propozycje usług serwisowych dla swoich klientów wprowadził operator sieci Plus. Pierwsza z nich dedykowana jest do używanych telefonów, druga zaś dla nowych urządzeń z bardzo szeroką możliwością napraw. Według deklaracji Plusa, użytkownicy tych usług mogą w ten sposób naprawić swój telefon, zachowując gwarancję producenta oraz skorzystać z szybkiego serwisu bez wychodzenia z domu.

- Michał Górecki
- /
- 3 grudnia 2020
Ochrona używanego smartfona na… abonament
Pierwsza z prowadzonych przez operatora usług to Serwis Urządzenia SIM, którego celem jest objęcie ochroną nieuszkodzonych dotąd telefonów. Regulamin nie przewiduje, że mają być to urządzenia zakupione w sieci Plus. Mogą pochodzić one także z innych sklepów w Polsce. Jak informuje sieć, usługa ta jest dostępna "bez dodatkowych opłat w ramach wybranych ofert na okres 24 miesięcy z abonamentem już od 40 zł miesięcznie”.
Ochrona nowych smartfonów
Nieco inaczej wygląda Serwis Urządzenia Premium, który sieć określa jako „unikatowy na polskim rynku”. Według zapewnień Plusa obejmuje on naprawę wszelkich uszkodzeń telefonu wraz z zagwarantowaniem bezpłatnego telefonu zastępczego.
Jak wyjaśnia sieć, usługa jest dostępna wyłącznie w chwili zakupu sprzętu na raty w sieci Plus „w ramach specjalnego planu z abonamentem w wysokości 20 zł miesięcznie. Serwis zapewnia jedną naprawę rocznie w maksymalnej kwocie równej wartości telefonu. W przypadku braku możliwości naprawy smartfona w ciągu 7 dni klient ma możliwość wymiany go na nowy” — poinformowano w komunikacie operatora.
Ochrona serwisowa telewizora w sieci komórkowej?
Plus informuje, że umożliwia objęcie ochroną serwisową również innych sprzętów elektronicznych takich jak tablety, smartwatche, komputery przenośne czy telewizory, które w ramach usług mają zostać naprawione bez względu na okoliczności powstania uszkodzenia.
Naprawy smarfonów z zachowaniem gwarancji
Jak zapewnia Plus, naprawy są przeprowadzane wyłącznie przez autoryzowane serwisy. W takiej sytuacji gwarancja producenta nie zostaje unieważniona. Oddanie popsutego urządzenia odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej, która przewozi sprzęt do odpowiedniego serwisu.
Kto naprawia telefony dla Plusa?
Jak informuje Plus, przedstawione usługi są realizowane we współpracy z firmą Digital Care działającej w Polsce, krajach bałtyckich, Rosji, we Włoszech, a także w Chorwacji.
Jak często uszkadzamy smartfony?
Jak wynika z badań, na które powołuje się Plus co drugi użytkownik smartfonów przynajmniej raz w życiu doświadczył uszkodzenia sprzętu. Najcześciej zdarza się to już w czasie pierwszych 10 tygodni od chwili zakupu telefonu. Wg sondażu 40% użytkowników nie decyduje się na naprawę wyświetlacza z uwagi na wysokie koszty takiej operacji i dalej korzysta z uszkodzonego aparatu.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Jeśli chcesz być na bieżąco z
informacjami prawnymi, zapraszamy do naszego serwisu ponownie!
Jeżeli podobał Ci
się
artykuł podziel się z innymi udostępniając go w mediach społecznościowych - poniżej
masz
szybkie linki do udostępnień.